Forumi » Marketing

Prijedlozi za PR Članak

    • 26 postova
    22. listopada 2018. u 12:00:23 CEST

    O čemu bi mogli napisati članak, i malo izreklamiramo Crobuk?

    • 16 postova
    22. listopada 2018. u 12:16:41 CEST

    Evo prijedloga. Možete se povezati s Davorom Dijanovićem, urednikom Portala HKV (Hrvatsko kulturno vijeće) te dogovoriti razgovor s njime, npr. o razlozima pokretanja Crobuka, planovima, smjernicama, itd... Osim toga, predsjednik DHK i donedavno predsjednik Portala HKV, Đuro Vidmarović, više puta pisao je na Portalu o hrvatskim iseljenicima te u Herceg Bosni, Vojvodini, Austriji, Italiji, itd... Slobodno im se obratite, možete i mene spomenuti. Od g. Vidmarovića nemam adresu niti el. poštu pa je najbolje obratiti se na: davor.dijanovic@gmail.com

     

    This post was edited by Siniša Posarić at 22. listopada 2018. u 12:17:23 CEST
    • 26 postova
    22. listopada 2018. u 12:21:34 CEST

    Hvala Siniša, budemo kontaktirali gospona Dijanovića. Mada smo kontaktirali HKV u prošlosti, ali nam nisu odgovorili, jednako kao Hrvatski Tjednik.

    Lijep pozdrav.

  • 22. listopada 2018. u 12:30:16 CEST

    Tko ili što smo, čiji smo, zašto smo, koliko smo dugo, kako smo se razvili i profilirali do sad-uspjesi, kako i s kim dalje..... 

    • 2 postova
    23. listopada 2018. u 03:49:56 CEST

    Evo jedne ideje koja mi je vec dugo u glavi. Ako je Crobuk portal za sve Hrvate (i one koji vole Hrvatsku), onda bismo se mogli jos bolje povezati tj. upoznati. I to tako da pojedinci (koji su u mogucnosti) ugoste na tjedan dana (ili dva...) pojedince ili obitelji iz cijelog svijeta, i omoguce im besplatni boravak (ferije) u zemljama kojim borave. A koje mozda ljudi nikada ne bi posjetili, jer nemaju financijskih mogucnosti. Tko bi npr. neka obitelj iz Hrvatske mogla boraviti tjedan dana u Cileu a netko iz Argentine u Njemackoj i sl.

    Crobuk bi tu imao aktivnu ulogu ("Drehscheibe") jer bi vodio listu ljudi koji bi se stavili za ugoscavanje i listu ljudi koji bi rado putovali...Oni koji ugoscavaju trebali bi moci slobodno i bez prisile izabrati koga zele i koliko dugo ugostiti...

    Jedan clanak u tome smislu napisati i vidjeti kakva je reakcija tj. odaziv na njega...LP

    • 26 postova
    23. listopada 2018. u 08:08:31 CEST

    Zanimljiv osvrt Marie...ima li netko što dodati ili oduzeti?

    ===

    Napredak tehnologije je poput sjekire u rukama pataloškog kriminalca, govorio je Einstein. I nije pogriješio jer utapamo se u beskorisnim i lažnim informacijama, a gladujemo za znanjem koje se dobije sa čistih izvora. 
    Npr, Chomsky je strategije manipulacije davno objavio i one su uvijek aktualne; 
    1) PREUSMJERAVANJE PAŽNJE
    Pažnju javnosti preusmjeravati s važnih problema na nevažne. Prezaposliti javnost poplavom nebitnih informacija, da ljudi ne bi razmišljali i stekli osnovna saznanja u razumijevanju svijeta.
    2) STVARANJE PROBLEMA
    Ta metoda se naziva i “problem-reagiranje-rješenje”. Treba stvoriti problem, da bi dio javnosti reagirao na njega. Na primjer: izazvati i prenositi nasilje s namjerom, da javnost lakše prihvati ograničavanje slobode, ekonomsku krizu ili da bi se opravdalo rušenje socijalne države.
    3) POSTUPNOST PROMJENA
    Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu mjeru, uvoditi je postupno, “na žličicu”, mjesecima i godinama. Promjene, koje bi mogle izazvati otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, bit će provedene politikom malih koraka. Svijet se tako vremenom mijenja, a da to ne budi svijest o promjenama.
    4) ODLAGANJE
    Još jedan način za pripremanje javnosti na nepopularne promjene je, da ih se najavljuje mnogo ranije, unaprijed. Ljudi tako ne osjete odjednom svu težinu promjena, jer se prethodno privikavaju na samu ideje o promjeni. Osim toga i “zajednička nada u bolju budućnost” olakšava njihovo prihvatanje.
    5) UPOTREBA DJEČJEG JEZIKA
    Kada se odraslima obraća kao kad se govori djeci, postižu se dva korisna učinka: javnost potiskuje svoju kritičku svijest i poruka ima snažnije djelovanje na ljude.Taj sugestivni mehanizam u velikoj mjeri se koristi i prilikom reklamiranja.
    6) BUĐENJE EMOCIJA
    Zloupotreba emocija je klasična tehnika, koja se koristi u izazivanju kratkog spoja, prilikom razumnog prosuđivanja. Kritičku svijest zamjenjuju emotivni impulsi (bijes, strah, itd.) Upotreba emotivnog registra omogućava pristup nesvjesnom, pa je kasnije moguće na tom nivou provesti ideje, želje, brige, bojazni ili prinudu, ili pak izazvati određena ponašanja.
    7) NEZNANJE
    Siromašnijim slojevima treba onemogućiti pristup mehanizmima razumijevanja manipulacije njihovim pristankom. Kvaliteta obrazovanja nižih društvenih slojeva treba biti što slabija ili ispod prosjeka, da bi ponor između obrazovanja viših i nižih slojeva ostao nepremostiv.
    8) VELIČANJE GLUPOSTI
    Javnost treba poticati u prihvaćanju prosječnosti. Potrebno je uvjeriti ljude da je (in, u modi), poželjno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i znanosti
    9) STVARANJE OSJEĆAJA KRIVNJE
    Treba uvjeriti svakog pojedinca da je samo i isključivo on odgovoran za vlastitu nesreću, uslijed oskudnog znanja, ograničenih sposobnosti ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcijenjen pojedinac, opterećen osjećajem krivnje, odustat će od traženja pravih uzroka svog položaja i pobune protiv ekonomskog sistema.
    10) ZLOUPOTREBA ZNANJA
    Brz razvoj znanosti u posljednjih 50 godina stvara rastuću provaliju između znanja javnosti i onih koji ga posjeduju i koriste, vladajuće elite. “Sistem”, zaslugom biologije, neurobiologije i praktične psihologije, ima pristup naprednom znanju o čovjeku i na fizičkom i na psihičkom planu.
    Nešto o tome (da se ne bismo naivno zavaravali!) može nam reći i rezultat jednoga "tajnog" sastajanja ekipe stručnjaka (koji su trebali donijeti SMJERNICE ZA TRAJAN MIR!!!). Bilo je to šezdesetih godina prošloga stoljeća, a tajni dokument višegodišnjeg rada na “Željeznoj planini”, koji je naknadno ipak neplanirano dospio u javnost, bio je sažeto otprilike ovako formuliran: 1. RAT pruža jedini ovisni sustav za ‘stabilizaciju i kontrolu’ nacionalnih gospodarstava. 2. RAT je osnova koja vladi daje nužnu vlast za osiguranje političke stabilnosti. 3. RAT je sociološki nužan u svrhu kontroliranja ‘opasnih društvenih otpora i destruktivnih antisocijalnih pokušaja’. 4. RAT služi nužnoj maltuzijanskoj funkciji smanjivanja broja stanovnika u jednakim vremenskim razmacima. 5. RAT je glavna pokretačka sila za znanstveni i tehnološki napredak. 
    To pak znači, bez obzira na "činjenice" u školskim udžbenicima i medijske prikaze, da ratovi nisu spontana posljedica mržnje među narodima nego precizna provedba plana jer su nekima golem biznis . A to onda znači da, dok svi drugi s najvećom tugom ili s najplemenitijim osjećajima izvikuju želju da se ratna stradanja ne ponove VIŠE NIKADA!, ratni planeri – zbrajajući goleme svote od profita na raznim gospodarskim granama – na riječi: NIKAD VIŠE!, smješkajući se, u sebi dodaju: ALI NI MANJE!
    "Naš stalni dopisnik sa stradalog područja 
    malčice pretjeruje. Piše kao Dante" 
    Dakle, treba znati razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti ... "jer ima pozne mudrosti ali i osvete vremena, kada čovjek providi svoju šupljinu i svoje bivše neznanje. Treba čekati više godina, da se uzmogne kazati: Bili smo u zabludi. Nas su prevarili. Ta će mudrost stići jednoga dana. Ura ispaštanja putem istine će doći, mora doći... i sve će biti golo, sve će biti jasno. Do tada stariji naraštaj i potomstvo moći će opet beskorisno u tutanj govoriti: Bio je jedan glas, jedan čovjek, koji je na vrijeme govorio istinu, ali ga nisu slušali. Za bivše načinjene nepravde, za ispade iz vremena nezrelosti mnoge će vikače i istupnike prekoriti, kao glas savjesti. (parafrazirajući Tina)

    • 26 postova
    23. listopada 2018. u 08:09:58 CEST
    Stjepan Slukan said:

    Evo jedne ideje koja mi je vec dugo u glavi. Ako je Crobuk portal za sve Hrvate (i one koji vole Hrvatsku), onda bismo se mogli jos bolje povezati tj. upoznati. I to tako da pojedinci (koji su u mogucnosti) ugoste na tjedan dana (ili dva...) pojedince ili obitelji iz cijelog svijeta, i omoguce im besplatni boravak (ferije) u zemljama kojim borave. A koje mozda ljudi nikada ne bi posjetili, jer nemaju financijskih mogucnosti. Tko bi npr. neka obitelj iz Hrvatske mogla boraviti tjedan dana u Cileu a netko iz Argentine u Njemackoj i sl.

    Crobuk bi tu imao aktivnu ulogu ("Drehscheibe") jer bi vodio listu ljudi koji bi se stavili za ugoscavanje i listu ljudi koji bi rado putovali...Oni koji ugoscavaju trebali bi moci slobodno i bez prisile izabrati koga zele i koliko dugo ugostiti...

    Jedan clanak u tome smislu napisati i vidjeti kakva je reakcija tj. odaziv na njega...LP

    Jako dobra ideja...upraco tome služi portal, da se naši ljudi povežu.

    Iako smo mali, na portalu već ima ljudi koji su bolji i pametniji od 99 % naših političara.